]1[. صیادفرم.، تجاری ف.، زارعی ع.، اسمعیلی م ر.، ارتباط علی بازاریابی حسی با رضایتمندی از تجربة حسی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی،مجله پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت ورزشی، 1 (11)، 1398.
[2]. Hamacher, K., & Buchkremer, R., Measuring Online Sensory Consumer Experience: Introducing the Online Sensory Marketing Index (OSMI) as a Structural Modeling Approach. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 17(2), 751-772, 2022.
]3[.وفامهر ت.، بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر قصد خرید با میانجیگری ارزش ویژه برند و اثر تعدیلگری عملکرد برند، پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه تربیت مدرس، 1397.
[4]. Kościołek, S., “Consumer loyalty among fans of sports clubs: How much do they vary across disciplines?” Baltic Journal of Health and Physical Activity, Supplement, 1(1), PP. 67-77, 2019.
[5]. Shahid, S., Paul, J., Gilal, F. G., & Ansari, S., The role of sensory marketing and brand experience in building emotional attachment and brand loyalty in luxury retail stores. Psychology & Marketing, 2022.
]6[.زهره وند ع ا.، سلیمانی م.، احمدی س.، ارتباط بازاریابی حسی با وفاداری مشتریان باشگاههای خصوصی ورزشی، نقش میانجی ارزش ادراک شده و وابستگی به مکان. مدیریت بازاریاب 15(47), 69-86، 1399.
]7[.سیف اللهی ن.، بهادری نژاد م.، شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی). مدیریت بازاریابی, 17(56), 103-121 ، 1401.
[8]. Molinillo, S., Aguilar-Illescas, R., Anaya-Sánchez, R., & Carvajal-Trujillo, E., The customer retail app experience: Implications for customer loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services, 65, 102842, 2022.
[9]. Abdolmohamad Sagha, M., Seyyedamiri, N., Foroudi, P., & Akbari, M., The one thing you need to change is emotions: the effect of multi-sensory marketing on consumer behavior. Sustainability, 14(4), 2334, 2022.
[10]. Stevens S. & Rosenberger, P.J., “The influence of involvement, following sport and fan identification on fan loyalty: an Australian perspective”, International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, Vol. 13(3), PP. 220-234, 2012.
[11]. Wang, T.R., Zhang, James. J. & Tsuji, Y., “Examining fan motives and loyalty for the Chinese Professional Baseball League of Taiwan”, Sport Management Review, Vol. 14(4), PP. 347-360, 2011.
[12]. Mahony, D.F., Madrigal, R. & Howard, D., “Using the Psychological Commitment to Team (PCT) Scale to Segment Sport Consumers Based on Loyalty”, Sport Marketing Quarterly,Vol. 9(1), PP. 15-25, 2000.
[13]. Wörfel, P., Frentz, F., & Tautu, C., Marketing comes to its senses: a bibliometric review and integrated framework of sensory experience in marketing. European Journal of Marketing, 2022.
]14[.بکتاش ف.، بررسی تأثیرآمیخته بازاریابی حسی بر ارزش ویژه برند و تصویر برند) مورد مطالعه: برند تشک رویال(، پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی،دانشگاه کاشان، 1395.
]15[.حسین زاده م،. بکتاش ف.، بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال. مدیریت بازرگانی 324-303، (2)10، 1397.
]16[.جلالی فراهانی م.، بهنام م.، تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی، مجله پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت درورزش 30 (7)، 1394.
]17[.عبدالملکی م.، میرزازاده ز.، علی دوست ا.، بررسی نقش آمیختة بازاریابی بر رفتار خرید استادان مدیریت ورزشی،مجله پژوهش در ورزش تربیتی، (11)، 1395.
[18]. Jenneboer, L., Herrando, C., & Constantinides, E., The Impact of Chatbots on Customer Loyalty: A Systematic Literature Review. Journal of theoretical and applied electronic commerce research, 17(1), 212-229., 2022.
[19]. Khan, R. U., Salamzadeh, Y., Iqbal, Q., & Yang, S., The impact of customer relationship management and company reputation on customer loyalty: The mediating role of customer satisfaction. Journal of Relationship Marketing, 21(1), 1-26, 2022.
[20]. Utz, M., Johanning, S., Roth, T., Bruckner, T., & Strüker, J., From ambivalence to trust: Using blockchain in customer loyalty programs. International Journal of Information Management, 102496., 2022.
[21]. Juwaini, A., Chidir, G., Novitasari, D., Iskandar, J., Hutagalung, D., Pramono, T., ... & Purwanto, A., The role of customer e-trust, customer e-service quality and customer e-satisfaction on customer e-loyalty. International Journal of Data and Network Science, 6(2), 477-486, 2022.
]22[.افراشته س.، شکری م.، بررسی عوامل موثر بر تمایل پرداخت مصرف کننده برای تولیدات مبتنی بر مد ایرانی و اسلامی در استان مازندران. علوم و فناوری نساجی و پوشاک 91-68، (3)11، 1401.
]23[.تقی پوریان م ج.، فاضلی ویسری ا.، آقاجان م.، نقش ارتباطات بین نسلی (فرزند - والدین) بر ارزش ویژه برند در خرید پوشاک در سطوح مختلف درگیری ذهنی موقعیتی. علوم و فناوری نساجی و پوشاک, 10(4), 71-90.1400.
[24]. Theodoridis, P. K., & Gkikas, D. C., Optimal Feature Selection for Decision Trees Induction Using a Genetic Algorithm Wrapper-A Model Approach. In Strategic Innovative Marketing and Tourism (pp. 583-591). Springer, Cham, 2020.