[1] رادفر، ح.، مطلبی، د.، ترسیم وضعیت استارت آپ های حوزه مطبوعات در ایران و ارائه سناریوهای توسعه، علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 8 ،37،22-347 ،1401.
[2] محمد زاده، ز.، قیاسی، م.، لیمونی، ص.، ارزیابی پژوهش های حوزه مدیریت دانش در استارت آپ ها با رویکرد فراتحلیل، پژوهش نامه علم سنجی، 6 ،202،2-185 ،1399.
[3] سلطانی، ا.، ظرفیت واحد های بالادستی صنعت نساجی در ایران صنایع کوچک و متوسط و صنعت نساجی ایران، علوم و فناوری نساجی،4، 4، 58-55، 1393.
[4] Bhogal, B., Dave, G., An Overview of Textile and Clothing Industry in Economic Growth of India and Bangladesh. Int. J. Manag, Vol. 12, N.2, 875-882, 2021.
[5] زارع نیکوپرور یزدی، ا.، داودی رکن آبادی، ا.، نایب زاده، ش.، حاتمی نسب، ح.، آسیب شناسی طراحی پارچه و لباس در ایران، علوم و فناوری نساجی،9، 3، 16-5، 1399.
[6] رئیسی، م.، شریفی، س.، طغرایی، م.، ارزیابی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برند های خارجی در صنعت مد لباس(مورد مطالعه: شهر اصفهان)، تحقیقات بازاریابی نوین، 6 ،120،1-95 ،1395.
[7] Zam, M., Tavakoli, M., Ramezanian, H., & Rezasoltani, A., The Relationship between Consuming Fashion and Self-Confidence on the Buying Behaviour in the Clothing Market as a Mediator. preprints, Vol. 1, 2022.
[8] اسدی، ع.، یکتا، م.، حسن زاده، ف.، لطفی، د.، آینده پژوهی صنعت پوشاک، پژوهشی در خصوص صنعت نساجی، پوشاک و چرم ایران، به درخواست اتاق بازرگانی، نایع، معادن و کشاورزی تهران.1393.
[9] پرورش محسنی، م.، نایب زاده، ش.، داودی رکن آبادی، ا.، حمدی، ک.، شناسایی و تحلیل پیشران های موثر بر آینده ی برند سازی دیجیتال در صنعت فرش ایران، علوم و فناوری نساجی، 11، 3، 115-92، 1401.
[10] محمدی، ع.، علیمحمدلو، م.، عباسی، ع.، سید علیخانی، ا.، تحلیل استارت آپ ها با رویکرد ناب از طریق مدلسازی عامل بنیان رفتار مشتریان، فصلنامه توسعه کارآفرینی، 15، 2، 340-323، 1401.
[11] Krishen, A., Dwivedi, Y., Bindu, N., & Kumar, K., A broad overview of interactive digital marketing: A bibliometric network analysis. J. Bus. Res, Vol. 131, 183-195, 2021.
[12]Ginuta, C., Digital marketing platform tools, generation z, and cultural considerations. J. Mark. Dev. Compet, Vol. 14, N.2, 2020.
[13] Kim, J., Kang, S., & Lee, K., Evolution of digital marketing communication: Bibliometric analysis and network visualization from key articles. J. Bus. Res, 1-11, 2019.
[14] Bizhanova, K., Mamyrbekov, A., Umarov, I., Orazymbetova, A., & Khairullaeva, A., Impact of digital marketing development on entrepreneurship. E3S Web of Conferences,135,2019.
[15] Ghina, A., & Afifah, N., Value Proposition Design for Custom Clothing Startup Using Design Thinking Approach. J. Manage. Ind, Vol.21, N.1, 89-111,2021.
[16] محمدی، و.، محمدی ، ح.، بررسی عوامل موثر بر نظام انتخاب مدیران در صنعت نساجی ( مورد مطالعه: مدیران کارخانجات نساجی استان مازندران)، علوم و فناوری نساجی،4،7، 24-17، 1397.
[17] محمدی، و.، ولی پور، پ.، محمدی، ح.، شناسایی عوامل موثر بر توان رقابت پذیری خوشه های صنعتی صنایع نساجی ، علوم و فناوری نساجی،5 ،4، 41-31، 1394.
[18] الهی،م.، لباس به مثابة هویت، مطالعات ملی، 2،11، 30-4، 1389.
[19] زارع نژاد ،ز.، پیوندی، پ.، خوشه بندی تصاویر پوشاک با استفاده از پردازش تصویر و الگوریتمK-Means، علوم و فناوری نساجی،1،3، 10-3، 1392.
[20] محمودی پندری ، م.، کنجکاو منفرد ، ا.، تأثیر خودبینی مصرف کننده بر اطمینان به سبک پوشش در صنعت پوشاک، علوم و فناوری نساجی،1،11، 78-65، 1401.
[21] شکری، م.، افراشته ، س.، عوامل موثر بر تمایل پرداخت مصرف کننده برای تولیدات مبتنی بر مد ایرانی اسلامی در استان مازندران، علوم و فناوری نساجی،91،3،11-68، 1401.
[22] یاقوتی، س.، موسوی لر، ا.، فربود، ف.، استراتژی توسعه اقتصاد فرهنگی صنعت مد در ایران، باغ نظر ،74،80،16-63، 1398.
[23] عظیمی، ف.، وظیفه دوست، ح.، سعیدی نیا، ح.، عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران ، آینده پژوهی مدیریت،3،33، 45-29، 1401.
[24] خسروی لقب، ز.، سیاوشی، ر.، بصیری، ل.، بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا) ، تحقیقات بازاریابی نوین، 12،42،2-21 ،1401
[25] رستم زاد، ک.، مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز ، نگرش های نوین بازرگانی، 2 ،81،1-62 ،1400.
[26] Deepa, E., Geeta, M., Digital Marketing a Catalyst in Creating Brand Image through Customer. Turk. J. Comput. Math. Edu, Vol. 12, N.4,1308-1315 2021.
[27] Bala, M., Verma, D., A Critical Review of Digital Marketing. Int. J. Manag. IT. Eng, Vol. 8, N.10,321-339, 2018.
[28] Peter, M., Vecchia, M., The Digital Marketing Toolkit: A Literature Review for the Identification of Digital Marketing Channels and Platforms. Bus. Inf. Syst.Tech, 251-265, 2021.
[29] Desai, V., Digital Marketing: A Review. Int. j. trend res. dev, 196-200, 2019.
[30] Martins, J., Teixeira, S., Branco, F., A Theoretical Analysis of Digital Marketing Adoption by Startups. Adv. Intell. Syst. Comput, 95-104, 2019.
[31] صفوی، س.، طاهرزاده موسویان، ف.، بررسی بازاریابی دیجیتال و استراتژیهای بازاریابی دیجیتال در ایران، پژوهشهای نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار،1، 4 ،15-1 ،1399.
[32] Cavallo, A., Ghezzi, A., & Rossi-Lamastra, C., Small-medium enterprises and innovative startups in entrepreneurial ecosystems: exploring an under-remarked relation. Int. Entrep. Manag. J, Vol. 17,1843–1866,2021.
[33]Tripathi, N., Sepp¨anen, P., Boominathan, G., Oivo, M., & Liukkunen, K., Insights into Startup Ecosystems through Exploration of Multi-Vocal Literature. Inf. Softw. Techno, Vol 105, 56-77,2018.
[34] نجفی، ف.، ایراندوست، م.، سلطانی پناه، ه.، شیخ احمدی، ا.، طراحی الگوی مدیریت ارتباط صنعت بانکداری ایران با فین تک ها و استارتاپ-های فین تکی با رویکرد نظریه داده بنیاد، راهبردهای بازرگانی، ،13،16، 18-1، 1398.
[35] Mansoori، Y., Karlsson، T., & Lundqvist، M., The influence of the lean startup methodology on entrepreneur-coach relationships in the context of a startup accelerator. Technovation. Vol. 84-85 ، 37- 47,2019.
[36] خاشعی، و.، اسدی، ر.، طراحی مدل کنترل راهبردی در استارت آپ های اینترنتی، مطالعات مدیریت راهبردی،37،10، 139-125، 1398.
[37] شهرکی مقدم، ش.، فارسیجانی، ح.، شناسایی عوامل تاثیرگذار در ارتقاو رشد استارتاپ ها، رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 84،6، 2249-2234، 1401.
[38] Diaz-Santamaria, C., Bulchand-Gidumal, J., Econometric Estimation of the Factors That Influence Startup Success. Sustainability, Vol.13, N.2242, 1-14, 2021.
[39] اعتمادی نسب، ا.، مظفری، ا.، فرهنگی، ع.، مطالعه تاثیررسانه های نوین ارتباطی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی با تاکید بر نقش استارت آپ، مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 14، 53، 98-83، 1400.
[40] جامی پور، مونا.، طالاری، م.، بشکار، م.، طراحی چارچوب پیاده سازی بازاریابی دیجیتال بین المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش)، مدیریت کسب وکارهای بین المللی، 4، 4، 169-151، 1400.
[41] احمدی، ش.، نایب زاده، ش.، حاتمی نسب، ح.، شناسایی، دسته بندی و رتبه بندی معیارهای عملکرد بازاریابی در صنعت مد و پوشاک با استفاده ازروش کیو، علوم و فناوری نساجی، 10، 4، 52-23، 1400.
[42] دهدشتی شاهرخ، ز.، دانشپرور، م.، مدل رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی برای صنعت پوشاک، مطالعات مدیریت کسب وکار هوشمند، 10، 37، 346-297، 1400.
[43] علیدوست ذوقی، پ.، چیرانی، ا.،آزاده دل، م.، نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی و هویت اجتماعی برند در صنعت پوشاک با تاکید بر معیار های شورای عالی انقلاب فرهنگی، رهیافت انقلاب اسلامی، 15، 55، 194-177، 1400.
[44] Munir, A., Kadir, N., Umar, Fauziah., & Bataiyas, G., The impact of digital marketing and brand articulating capability for enhancing marketing capability. Int. J. Data Netw. Sci, Vol. 7 ,65-72,2023.
[45] Alkurdi, B., Alshurideh, M., Akour, Iman., Alzoubi, H., Obeidat, B., & Alhamad, A., The role of digital marketing channels on consumer buying decisions through Ewom in the Jordanian markets. Int. J. Data Netw. Sci, Vol. 6 ,1175-1185, 2022.
[46] Joanna, M., Digital Transformation and Marketing Activities in Small and Medium-Sized Enterprises. Sustainability, Vol. 13, N.2512 ,1-16, 2021.
[47]Trad, N., & Al Dabbagh, M., Use of Social Media as an Effective Marketing Tool for Fashion Startups in Saudi Arabia. J. Soc. Sci, Vol. 8,319-332, 2020.
[48] Jovanović, S., & Doljanica, S., Social Media in Fashion Industry: Empirical Study of Customer Buying Behaviour. Int. Thm. Monogr, Vol. 8,319-332, 2020.
[49] Beier, M., Startups’ Experimental Development of Digital Marketing Activities. A Case of Online-Videos. Interdiscip. Eur. C. Entrep. Res, 1-8, 2016.
[50] کیخا، ا.، تحلیل مضمون مولفه های بودجه ریزی عملکرد محور در دانشگاه، مدیریت دولتی، 13، 4، 737-706، 1400.
[15] سیگارودی، ع.، صلصالی، م.، بصیری، ه.، مقایسه پارادایم های مطالعات کمی و کیفی(قسمت دوم)، پرستایی و مامایی جامع نگر، 22، 67، 60-54، 1391.
]52[ Creswell, J., Cresswell, D., Creswell Combined Research Methods / Bakhshi, F., Khademi, N., Khazaei, A., Shali, Sh., Asgari, M., Fathi, R., Ghaneh, G., Malmir, S., Motavaripour, P., Herati, T., Khalilabad, Ma., Tehran: Heidari Publications, (۸۸۸۸), 2018.
[53] Elnahass, M., Vu Quang, T., & Teng, L., Global Banking Stability in the Shadow of Covid-19 Outbreak. J. Int. Financ. Mark. Inst. Money, 72: 101322, 2021.
[55] Crick, D., & Crick, J., The first export order: a marketing innovation revesited. J. Strateg. Mark, Vol.24, N.2, 13-77, 2015.
[56] Jacobson, J., Gruzd, A., & Hernández-García, Á. Social media marketing:Who is watching the watchers? J. Retail. Consum. Serv, 53,53, 2020.
[57] Mathew, S., and Saleem, S., & Sunil, S., Does COVID-19 a Compelling Force for the Growth of Digital Banking in India? (February 16, 2022)..