1.ضمیری، چ، نعمت شهربابکی، ا.، شناخت و تحلیل عوامل مؤثر بر رکود فرش دستباف اصیل سیستان، گلجام، 36، 107-120، 1398.
2.اکبری آرباطان، ک، عباسی، ر.، واکاوی چالشهای بافندگان فرش دستباف در دوران تحریم،گلجام، 36، 199-218، 1398.
3.باشکوه اجیرلو، م، حق وردی زاده دهلیق، ا.، نگاهی به ساختار بازار جهانی و برخی اشارات سیاستگذاری، نشریه بررسیهای بازرگانی، 111، 7-25، 1400.
4.امینی، ع، مزروعی نصرآبادی، ا، جعفری گهرویی، ط.، مدل ساختاری تأثیر راهبرد رفتار فروش انطباقی براثر بخشی بازاریابی :نقش میانجی تأکیدات بازاریابی در هنر _صنعت فرش دستبافت، گلجام، 33، 105-123، 1397.
5.میر جلیلی، م، حاجی انزاهائی، ز، زارعی، ع، اشرف گنجویی، ف.، ارائه و آزمون مدلی درزمینهٔ برند سازی پوشاک ورزشی با رویکرد آمیخته، علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 39، 71-86، 1400.
6.صمدی مقدم، ی،خیرخواه، م.، طرحریزی پیشاپیش کیفیت محصول و طرح کنترل (APQP)، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، 1388.
7.Kenneth, B, K, The PDMA handbook. 3rd Edition : USA , 2013.
8.طباطبائی، م، داداشی لوکلایه، س، فلاح تفتی، ح.، تحلیل نقش سرمایههای اجتماعی در اعتلای جایگاه فرش دستباف. علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 39، 87-101، 1400.
9.عباسی، ر، کاظمی، ز.، شناسایی ابزارهای ترفیعی و تبلیغی مناسب برای ارتقای برند فرش دستباف ایران در بازارهای خارجی، گلجام، 33، 183-200، 1397.
10.بررسی و آسیبشناسی صادرات فرش دستباف ایران، صحت، س، فرجلومطلق، م.،http://carpetour.com ،(آخرین بازدید4اردیبهشت 1401)
11.Woschke, T, Haase, H., Enhancing new product development capabilities of small and medium sized enterprises through managerial innovations, Journal of High Technology Management Research. 27, 56-64, 2016.
12.Lee, K, Woo, H, G, Joshi, K., Pro-innovation culture, ambidexterity and new product development performance: Polynomial regression and response surface analysis, European Management Journal, 35, 249-260, 2017.
13.امامی صالح، ک، حسینی، مریم، عسگری، ا، دهقان نجمآبادی، ع.، تأثیر جهتگیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید، مدیریت توسعه و تحول، 107-116، 1397.
14.Frishmmar, J, Ake Horte, S., The role of market orientation and entrepreneurial orientation for new product development performance in manufacturing firms, Technology Analysis & Strategic Management, 19, 765-788, 2007.
15.Kamal, S, B, M, Zawawi, D, Abdullah, D., Entrepreneurial orientation for small and medium travel agency in Malaysai, Procedia Economics and Finance, 37, 115-120, 2016.
16.عالم تبریز، ا، حمیدی زاده، م، دری نوکرانی، ب، محمدی پلارتی، م.، مدل توسعه محصول جدید در صنعت خودروسازی کشور، چشمانداز مدیریت صنعتی،26، 51-33، 1396.
17.فارسیجانی، ح، قیومی قهرودی، ص.، اصول مدیریت ناب-چابک، برآیند پویش، 1393.
18.سازهگستر سایپا.، نظامنامه تکوین محصول، ویرایش دوم، 1384.
19.انصاری، م، ممقانی، ع.، مدیریت استراتژیک توسعه محصول جدید از ایده تا عمل »،تهران،انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، 1390.
20.Cooper, R, G, Edgett, S, J., Lean Rapid profitable new product development: Product development institute , 1st edition, 2009.
21.Booz, A., & Hamilton. (1982). New Product Management for the 1980s. New York: Booz.A/Hamilton Inc.
22.مهربان، ر.، روش کاربردی برنامهریزی پیشرفته کیفیت محصول، پیکان، 1377.
24.نظری، ع، داودی رکن آبادی، ا.، طراحی و تحلیل معادلات ساختاری خواص چندعملکردی پارچه های پلی آمید 6/6 تکمیل شده با نانو ذرات نقره و بوتان تتراکربوکسیلیک اسید با میانجی گری ویژگی آبدوستی، علوم و فناوری نساجی و پوشاک، 31، 19-5، 1399.
25.صفری، ر، حبیب پور، ک.، راهنمای جامع SPSS در تحقیقات پیمایشی، لویه، 1394.
26.قاسمی،و.، مدلسازی معادله ساختاری در پژوهشهای اجتماعی با کاربرد Amos Graphics، جامعه شناسان، 1389.