]1[ احمدیه، م.، بداغی، ف.، خلأهای قانونی و انحرافات اجتماعی، کتاب بانوان، تهران، 1381.
]2[ آدمیان، م.، عظیمی هاشمی، م.، صنعتی شرقی، ن.، تحلیل جامعه شناختی سبک پوشش بانوان، فصلنامه علمی پژوهشی زن و جامعه، سال سوم، شماره چهارم،1391.
]3[ اسفیدانی، م.، بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران، فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 1393.
]5[ الهی، م.، طراحی لباس تأثیر و تدابیر خطی، انتشارات جمال هنر، 1393.
]6[ زارع نیکوپرور یزدی، ا.، داودی رکن آبادی، ا.، نایبزاده، ش.، حاتمی نسب، ح.، آسیب شناسی طراحی پارچه و لباس در ایران، دوره 9، شماره 3، شماره پیاپی 35، ص 5-16، 1399.
]7[ باکاک، ر.، مهاجر، م.، صورتبندیهای فرهنگی جامعه مدرن، تهران، انتشارات آگاه،1386.
]9[ بشیریه، ح.، جامعهشناسی سیاسی، تهران، نی، چاپ هفدهم، 1388.
]11[ ذکایی، م.، فرهنگ مطالعات جوانان، تهران، نشر آگه، 1386.
]12[ جعفری، فهیمی، ماهنامه تدبیر، شماره ،172،1379.
]13[ جوادی یگانه، م.، دو راهی اجتماعی، رساله دکتری جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس،1383.
]14[ جوادی یگانه، م.، کشفی، ع.، نظام نشانهها در پوشش، فصلنامه شورای فرهنگی اجتماعی بانوان، سال دهم، شماره 38، 1386.
]16[
حمیدی، ن.،
فرجی، م.، سبک زندگی و پوشش بانوان در تهران، نشریه تحقیقات فرهنگی ایران، دوره 1، شماره 1، 65، 1387.
]17[ حیدرزاده، ک.، نوروزی، ا.، بررسی پیچیدگی ذهنی خرید بر شناخت محصولات فایده باور و محصولات لذتجویانه در فرایند تصمیمگیری خرید مصرفکنندگان، پژوهشهای مدیریت، شماره 87، 1389.
]19[ دادور، ا.، حدیدی، ا.، مطالعه تطبیقی بانوان اشکانی و یونانی در دوران هلنیستی، پژوهش بانوان، شماره 1، 109- 128، 1388.
]20[ دبیرخانه شورای عالی جوانان (1374)، «منشور تربیتی نسل جوان»، تهران، انتشارات دبیرخانهی شورای عالی جوانان.
]22[ ذوالفقاری، م.، بررسی تأثیر عوامل اجتماعی اقتصادی و فرهنگی بر سبک زندگی و الگوی مصرف افراد در شهر تهران: مطالعه موردی مناطق شمال مرکز و جنوب شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد رودهن، 1389.
]23[ رفیعپور، ف.، آناتومی جامعه، تهران، شرکت سهامی انتشار، چاپ پنجم، 1387.
]24[ ربّانی، ر.، جامعه شناسی جوانان، تهران، آوای نور، 1380.
]25[ رجالیف، م.، مستاجران، م.، لطفی، م.، نگرش دانشجویان دختر دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به حجاب و پوشش بانوان و برخی عوامل مؤثر بر آن، تحقیقات نظام سلامت، دوره 8، شماره 3، 424-430، 1391.
]26[ رجبی، س.، برررسی میزان رعایت حجاب برتر در دانشجویان و تاثیر آن بر شادکامی، علمی ترویجی، شماره 25، 7- 26، 1389.
]27[ روستا، ا.، داور، و.، ابراهیمی، ع.، مدیریت بازاریابی، انتشارات سمت، 1383.
]28[ زاهد، س.، دشتیه، ع.، گرایش دانشجویان به انواع حجاب، مجلهی مطالعات اجتماعی ایران، شماره 1، 101- 124، 1385.
]29[ سازگارا، پ.، نگاهی به جامعهشناسی با تأکید بر فرهنگ، تهران، کویر، چاپ اول، 1377./
]30[ سلیمی، ف.، پوشش ایرانیان در بستر تاریخ مردمشناسی، تهران، نشریه رشد، شماره 42، 1388.
]31[ سهراب زاده, م.، منوچهری فر، ا.، جامعه شناسی پوشش تاثیر جهانی شدن بر پوشش بانوان در کشورهای اسلامی، دومین کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران، تهران، موسسه برگزار کننده همایش های توسعه محور دانش و فناوری سام ایرانیان، 1395.
]32[ شریعت پناهی، س.، اروپاییها و لباس ایرانیان، نشر قومس، 1372.
]33[ شفرز، ب.، راسخ، ک.، مبانی جامعهشناسی جوانان، تهران، نشر نی، چاپ دوم، 1383.
]34[ شهابی، م.، ذکایی، م.، فرخی، ع.، تعلق به خردهفرهنگ جوانان در شهر تهران، مطالعات جوانان. شماره 12، 1387.
]35[ صارمی، ن.، انحرافات اجتماعی و خرده فرهنگ های معارض، دانشگاه علوم انتظامی ناجا، 1379.
]36[ صالحی امیری، س.، مفاهیم و نظریه های فرهنگی، انتشارات ققنوس، 1386.
]37[ طباطبایی، س.، غنیمت، ا.، بررسی رفتارهای مشتری در بازاریابی چند مجرایی با تاکید بر اعتماد مشتریان، ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی، 1391.
]38[ عبدالوند، م،. نیکفر، ف.، بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند)، مدیریت بازاریابی، شماره 13، 1390.
]39[ داوری، ع.، رضازاده، آ.، مدلسازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS، جلد دوم، سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی،1393.