[1]. استیل، و.، مد و پوشاک. ترجمه: یاوری، حسین، اصحابی، مروا، انتشارات سایه بان، 1393.
[2]. ولیپور پ، سیاری م، بررسی تاثیر آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند در پوشاک ورزشی، علوم و فناوری نساجی و پوشاک دوره10، شماره پیاپی 26، صفحه 47-55، 1398.
[3]. بابایی پ، اکبری ف.، بررسی مبانی نظری طراحی مد لباس زنانه در الگوی ایرانی- اسلامی، فصلنامه نقد کتاب، شماره 1 و2، 1393.
[4]. جکسون ت، شاو د.، بازاریابی مد، ترجمه: حیدرزاده، کامبیز، نایبزاده، شهباز، نشر سیته، 1394.
[5]. اسفیدانی م.، بررسی رفتار خرید اجتماعی مد در بازار پوشاک تهران، فصلنامه علمی تحقیقی تحقیقات بازاریابی نوین، ص31، 1393.
[6]. عابدینی ا.، مبانی طراحی لباس، انتشارات آبان، ص101، 1392.
[7]. مقبلی آ، قمری س.، احیای باور ایرانیان امروز به جلوههای میراث کهن سرزمین خود در الگوهای پوشش، مجله چیدمان، ش 2، 1392.
[8]. الهی م.، طراحی لباس تأثیر و تدابیر خطی، انتشارات جمال هنر، ص 138، 1393.
[9]. غیبی م.، هشت هزار سال تاریخ پوشاک اقوام ایرانی، تهران: انتشارات هیرمند، ص312، 1385.
[10]. سیمن ج، تاتهم ک، آموزش طراحی مد لباس، ترجمه: قاسمی، جلال، ناشر هنر طراحی، ص 16، 1394.
[11]. متین پ.، پوشاک در ایران زمین، مقدمه علی بلوک باشی، تهران: انتشارات امیرکبیر، ص 265، 1383.
[12]. پایدارفرد آ، نامور مطلق، ب. محجوبی، ف.، طراحی لباس ملی با الهام از پوشاک سنتی مردم خراسان جنوبی، فصلنامه مطالعات ملی، سال شانزدهم، ش 4، 1394.
[13]. ابراهیمی ک، ولی پور پ.، مطالعه تطبیقی نقش و رنگ در لباس زنان کرد در ایران، عراق و ترکیه. دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، گروه نساجی و پوشاک، 1396.
[14]. مقبلی آ، قمری س،. احیای باور ایرانیان امروز به جلوههای میراث کهن سرزمین خود در الگوهای پوشش، مجله چیدمان، ش 2، 1392.
[15]. سیاری م، ولی پور پ، بازاریابی مد در پوشاک ورزشی، چاپ اول، انتشارات بامداد کتاب، 1398.
[16]. خیری ب، سمیعی نصر م و عظیمپور خوجین، م.، وابستگی عاطفی مصرفکنندگان به برند: پیشنیازها و نتایج، مدیریت بازاریابی، 20(3)، 65-49، 1392
[17]. ولیپور پ، آقاجانی ف،. مطالعه اثر ویژگی مرتبط با البسه بر ارزش ویژه برند خانم و آقا (مطالعه موردی: ال سی وایکیکی استان مازندران). مجله علوم و فناوری نساجی، دوره جدید، ش 4، شماره پیاپی20، ص 27-15، 1396.
[18]. عقیلی، ف، ولیپور پ، ابراهیم نژاد ع، دومین کنفرانس ملی مدلسازی ریاضیات و آمار در مطالعات کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، اولویتبندی معیارهای تأثیر اکسسوری در کالای لاکچری بر ارزش ویژه برند با استفاده از فرآیند تحلیل سلسلهمراتبی(مورد مطالعه: پوشاک آویشن)، 2 اسفند 1396.
[18]. Gregory, M., Merchant, A., Ulrich, R., & Florian, M. Emphasizing brand heritage: Does it work? And how? Journal of Business Research, 69(3), 936–94,.2016.
[20]. منتظری م، ابراهیمی ع، احمدی پ و راهنما آ.، بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید در تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی، 6(2)، 226-207، 1393.
[21]. سیاری م، ولیپور پ.، مروری بر نقش اعتماد برند روی ارزش برند در البسه ورزشی، کنفرانس ملی مهندسی نساجی، پوشاک ومد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، 1397.
[22]. Assiouras, I., Liapati, G., Kouletsis, G., & Koniordos, M. The impact of brand authenticity on brand attachment in the food industry. British Food Journal, 117(2), 1–21, 2015.
[23]. evy, S. H. & Hino, H. Emotional brand attachment: a factor in customer-bank relationships. International Journal of Bank Marketing, 34(2), 1–22, 2016.
[24]. عزیزی ش، شکرگزار ص.، تأثیر همخوانی شخصیت مصرفکننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرفکننده به برند و نقش تعدیلگر درگیری ذهنی با محصول، مدیریت برند، 1(2)، 60-33، 1393.
[25]. ابراهیمپور ازبری م، اکبری م و رفیعی رشتآبادی ف.، نقش بازاریابی تجربی در تعهد به برند با میانجیگری اعتماد و وفاداری به برند، مدیریت بازرگانی، 7(4)، 804-783، 1394.
[26]. حدادیان ع، کاظمی ع و فیض محمدی ش.، بررسی اثر هویتیابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درکشده؛ مورد مطالعه: هتل پنجستارة همای مشهد، تحقیقات بازاریابی نوین، 21(2)، 92-75، 1395.
[27]. سیاری م، ولیپور پ، مبانی سازمان و مدیریت مُد بازاریابی و برند پوشاک. چاپ اول، انتشارات آویننگار، 1378.
[28]. Aaker, D.A. Building strong brands. New York: Free Press, 1996.
[29]. Dion, D. & Mazzalovo, G. Reviving sleeping beauty brands by rearticulating brand heritage. Journal of Business Research, 27(2), 1–7, 2016.
[30]. Merchant, A. M. & Rose, G. Effects of advertising-evoked vicarious nostalgia on brand heritage. Journal of Business Research, 66(3), 2619–2625, 2013.