نویسنده = %DA%A9%D9%86%D8%AC%DA%A9%D8%A7%D9%88%20%D9%85%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%AF%D8%8C%20%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B1%D8%B6%D8%A7
تأثیر خودبینی مصرف‌کننده بر اطمینان به سبک پوشش در صنعت پوشاک

دوره 11، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 65-78

محمد صالح محمودی پندری؛ امیررضا کنجکاو منفرد


بررسی تاثیر گروه همسالان بر رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 33-42

امیررضا کنجکاو منفرد؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ هاشم رئیسی؛ زهره حدادیان