[1] حسنی، ع.، موسوی بازرگانی، س. ج.، قدیری نیا، م.، عملکرد برند، مفهوم سازی و اندازه گیری، گردشگری، 1، 38-1، 1392.
[2] Davis, S. M., The power of the brand. Strategy & Leadership, 28, 4-9, 2000.
[3] ملاحسینی، ع.، تاج الدینی، ف.، بررسی تاثیر تنوع کانال های توزیع برندهای لوکس خارجی بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان در بازار پوشاک کرمان، مدیریت بازرگانی، 1، 208-187، 1394.
[4] Zaichkowsky, J. L., The psychology behind trademark infringement and counterfeiting, Lawrence Erlbaum, Mahwah, NJ, 2006.
[5] Chow, D. C., Enforcement against counterfeiting in the People's Republic of China, Nw. J. Int'l L. & Bus., 20, 447, 1999.
[6] ابراهیمی ع.، جعفرزاده م.، بزرگی ص.، بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرفکنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)، تحقیقات بازاریابی نوین، 3، 34-1، 1391.
[7] وطنخواه، ن.، آسیبشناسی وضعیت صنایع نساجی ایران (با تاکید بر کارخانههای شهر تهران)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، 1391.
[8] طباخیان، ل.، حدادیان، ع.، پویا، ع.، نوع شناسی مصرف کنندگان پوشاک برند بر اساس سبک تصمیم گیری خرید، مدیریت بازرگانی، 2، 374-353، 1396.
[9] کردنائیج، ا.، بخشی زاده، ع.، عسکری پور، ح.، محصولات جعلی و تاثیرشان بر ارزش ویژه برند محصولات اصلی (مطالعه موردی: صنعت پوشاک در تهران)، مجله بین المللی علوم انسانی، 1، 130-109، 2015.
[10] ولی پور، پ.، آقاجانی، ف.، مطالعه اثر ویژگی های مرتبط با البسه بر ارزش ویژه برند خانم وآقا (مطالعه موردی: LC Wikiki استان مازندران)، علوم و فناوری نساجی، 4، 27-15، 1396.
[11] ولی پورپ.، شکارچی م.، بررسی تأثیر شاخصههای رنگی البسه بر وفاداری مشتریان با نقش واسطهای شخصیت و وجهه برند (مطالعه موردی: ال سی وایکیکی)، علوم و فناوری نساجی، 2، 56-47، 1397.
[12] سعیدی، م.، ارزیابی تأثیر هویت برند بر وفاداری به برند و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت پوشاک در تهران)، کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار، تهران، 1397.
[13] دعایی، ح.، فرزانه حسن زاده، ژ.، مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک (مورد مطالعه مقایسه برندهای محلی ایران، کره و ژاپن)، بررسی های بازرگانی، 42، 40-26، 1389.