کلیدواژه‌ها = %D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA %D9%86%D8%B3%D8%A7%D8%AC%DB%8C
شناسایی معیارهای سنجش عملکرد بازاریابی با استفاده از روش تحلیل محتوا در صنعت مد و پوشاک

دوره 12، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 62-83

شهروز احمدی؛ شهناز نایب زاده؛ سیدحسن حاتمی نسب


مروری بر عوامل پایداری و توسعه در صنعت نساجی و پوشاک ایران

دوره 12، شماره 3، آبان 1402، صفحه 93-125

سیاوش افراشته؛ آرزو منصوری قراء؛ مهدی امامی قره حاجلو؛ پیمان ولی پور؛ رهام حبیبی؛ عقیل حاجی هاشمی؛ تیام حبیبی


بهبود فرایند تولید نخ با استفاده از رویکرد طراحی برای شش سیگما

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 43-50

مهسا سرداری محولاتی؛ محمدصالح اولیا؛ عماد اولیا


شناسایی عوامل موثر بر توان رقابت پذیری خوشه های صنعتی صنایع نساجی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 31-41

وحید محمدی؛ پیمان ولی پور؛ حامد محمدی


شناسایی عوامل موثر بر توان رقابت پذیری خوشه های صنعتی صنایع نساجی

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 31-41

وحید محمدی؛ پیمان ولی پور؛ حامد محمدی