کلیدواژه‌ها = تحلیل محتوا
شناسایی معیارهای سنجش عملکرد بازاریابی با استفاده از روش تحلیل محتوا در صنعت مد و پوشاک

دوره 12، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 62-83

شهروز احمدی؛ شهناز نایب زاده؛ سیدحسن حاتمی نسب


شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر آینده ی برندسازی دیجیتال در صنعت فرش ایران

دوره 11، شماره 3، آذر 1401، صفحه 92-115

مرجان پرورش محسنی؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ کریم حمدی


ارائه و آزمون مدلی در زمینه برندسازی پوشاک ورزشی با رویکرد آمیخته

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 71-86

مرجان میرجلیلی؛ زهرا حاجی انزهائی؛ علی زارعی؛ فریده اشرف گنجوی