[1]کارگروه پایش انجمن صنایع نساجی ایران، بررسی صنعت نساجی ایران، انجمن صنایع نساجی ایران،1400.
[2] Negoita, O., Ghituleasa, C., Purcarea, A., Procesul de brandingFactor important in orientarea companiei către succes, industria textile, 66(3), 103-107, 2015.
[3] کمالی، س.، حسنپور قروقچی، ا.، و محب، س.، طراحی مدل بومی بازاریابی اخلاقی در صنعت فیلم سازی. اخلاق در علوم و فناوری، ۱۶(۴)، ۱03 -113، 1400.
[4] کرمی، م.، فرهنگ و رفتار مصرف کننده با نگاهی به فرهنگ ایران، تهران: انتشارات آترا، 1395.
[5] قائدی، ع.، سید امیری، ن.، و فرودی، پ.، تاثیر بازارایابی چند حسی بر اثر بخشی تبلیغات با میانجی گری نگرش مصرف کننده به تبلیغ (مورد مطالعه: صنعت خرده فروشی آنلاین). مطالعات رفتار مصرفکننده، 9(4)، 14-26، 1401.
[6] خرم راد، م.، اثربخشی تبلیغات در شبکه های اجتماعی، سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران، موسسه پژوهشی مدیریت مدبر، 1395.
[7] رحیم نیا، ف,.، قناعت، ن.، و کفاشپور، ا.، تاثیر نقش میانجیگری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانههای اجتماعی و قصد رفتاری مصرفکنندگان. مطالعات رفتار مصرفکننده، 9(4)، 73-86، 1401.
[8] اعظمی، م.، بازاریابی اینترنتی با رویکرد هوش تجاری، تهران: انتشارات راز نهان، 1395.
[9] Hussain, S., Wang, G., Rana, M. S. J., Zahida, I., Ghulam, M., Yang, J., Consumers' online information adoption behavior: Motives and antecedents of electronic word of mouth communications, Computers in Human Behavior, 80, 22-32, 2021.
[10] Li, C. Y., How social commerce constructs influence customers' social shopping intention? An empirical study of a social commerce website. Technological Forecasting and Social Change, 144, 282-294. 2019.
[11] Liu, C., Bao, Z., Zheng, C., Exploring consumers’ purchase intention in social commerce: An empirical study based on trust, argument quality, and social presence. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 31(2), 378-397. 2019.
[12] Yuan, S., Liu, L., Su, B., & Zhang, H., Determining the antecedents of mobile payment loyalty: Cognitive and affective perspectives. Electronic Commerce Research and Applications, 100971. 2020.
[13] سیف الهی، ن.، و اسکندری، ن.، بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد خرید مصرف کننده؛ واسطه گری تصویر و آگاهی برند. مطالعات رفتار مصرف کننده، 8(3)، 199-220، 1400.
[14] شکرچی زاده، ز.، و ولیخانی، ز.، تأثیر ویژگیهای تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). نشریه تحقیقات بازاریابی نوین، 11(4)، 157-176، 1400.
[15] عظیمی، ف.، وظیفه دوست، ح.، و سعیدنیا، ح.، طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران. پژوهش های مدیریت راهبردی، 27(80)، 109-142، 1400.
[16] میقانی، س.، امیرشاهی، م.، دانایی، ح.، و خدیور، آ.، طراحی الگوی جامع خرید پوشاک دارای برند لوکس در ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برند، 7(4)، 15-54، 1399.
[17] حمیدی زاده، مح.، اخوان خرازیان، م.، غفاری فیضآبادی، جو.، و حسنزاده سرهنگی، ن.، بررسی تأثیر تصویر قیمتی و رسانة اجتماعی بر قصد خرید مشتری. نشریه تحقیقات بازاریابی نوین، 10(1)، 147-168، 1399.
[18] شفیعی نیکابادی، م.، و زارعی، ع.، اثربخشی تبلیغات شبکههای الکترونیک اجتماعی. نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، 9(17)، 149-173، 1396.
[19]
Nur Syakirah, A., Musa, R., MiorHarun, M. H., The Impact of Social Media Content Marketing (SMCM) towards Brand Health, Procedia Economics and Finance, 37, 331-336, 2019.
[20] Can, L., Kaya, N., Social networking sites addiction and the effect of attitude towards social network advertising, Procedia-Social and Behavioral Sciences, 235, 484-492, 2017.
[21] Tseng, S.Y., Wang, C.N., Perceived risk influence on dual-route information adoption processes on travel websites, Journal of Business Research, 69, 2289-2296, 2016.