[1] سیاری، مریم، ولی پور، پیمان(1398)، مروری بر نقش اعتماد برند بر روی ارزش محصولات آن دربخش پوشاک ورزشی.
[2] سامانی فر, افهمی, هاشمی, سید مسلم. (1397)، بررسی دیدگاه گردشگران خارجی نسبت به وضعیت بستهبندی صنایع دستی ایران (مطالعه موردی: صنایع دستی اصفهان). معماری و شهرسازی ایران, 9(16), 185-194.
[3] شریف زاده, کریمی پور. (1396). تحلیل عوامل هویت بخش در طراحی بستهبندی صنایع دستی روستایی ایران با رویکرد صادرات. اقتصاد فضا و توسعه روستایی, 6(21), 37-56.
[4] شلینگ، ملیسا، (1390)، مدیریت استراتژیک و نوآوری تکنولوژی، تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
[5] عفراوی، بهرام(1386). برش و تا در بستهبندی. تهران: موسسه فرهنگی هنری سی بال هنر.
[6] علی محمدیان, صبا, عارفی, هادی. (1399). نقش گرافیک بستهبندی مواد غذایی در رشد عرضه و تقاضا (مطالعه موردی: محصولات کاله و روزانه). پژوهش نامه گرافیک نقاشی, 2(3), 177-190.
[7] فیض، داوود و عظیم الله زارعی و فاطمه اشرفی(1394). تاثیر طراحی بستهبندی بر انتخاب مصرف کنندگان، چشم انداز مدیریت بازرگانی11(21):176-180
[8] کرمانی نژاد، فرزان؛ ترابی پاریزی، شبنم؛ حمیدخانی، پگاه و خوبرو، شیرین(1385). نگاهی به طراحی بستهبندی. تهران: کارین.
[9] کلاه کج, منصور. (1396). تحـولات گرافیـک بستهبندی محصـولات برنـدهای، برند بزرگ فریتولی، از سال 1960 میلادی تا کنون. پیکره پژوهش هنرهای تجسمی, 6(11), 35-45.
[10] گیوی، مجتبی(1396)، مدیریت رنگ و گرافیک در بستهبندی، تهران: مجتبی گیوی.
[11] محمدزاده میلانی, جعفر, مظفری, پیمان. (1397). نقش رنگ بستهبندی در ترغیب خرید مصرف کننده. فصلنامه علمی علوم و فنون بستهبندی, 9(33), 72-81.
[12]محمدی, فهامه, اسماعیلپور, دکترحسن. (1398). تاثیر بازاریابی داستانی بر درگیری مشتریان، لذت ادراکشده و قصد خرید مجدد در بازاریابی محتوایی. بازاریابی پارس مدیر, 15(5), 17-27.
[13]همام, گلناز. (1398). کاربرد نقوش تصویری ایرانی-اسلامی در طراحی و هویت بخشی بستهبندی صنایع غذایی صادراتی ایران (چای، پسته، زعفران). فصلنامه علمی علوم و فنون بستهبندی, 10(40), 32-41.
[14]ولی پور، پیمان،- سیاری،مریم.(1398). ارائه مدل تصمیم گیری برای اولویتبندی عوامل موثر در بکارگیری البسه با نمادهای دوره ساسانیان بر رفتار خرید مشتریان. مجله علوم و فناوری نساجی , ولوم.8 , شماره.3 , صفحه.15_22 , 1-7-
[15]Adams, F. M., & Osgood, D. (2012), A Cross. Cultural study of the affective meanings of color. Journal of cross. Cultural psychology, 4, 135. 156.
[16] Makabila, G., Iravo, M., Gichuchi, W., & Kagiri, A. (2017). Does Organizational Learning Lead to 17 Advantage? International Jounal of Scientific and Research Publication,7(8): 141-158.
[17] Gomes,G. & Wojahn, R. M. (2021). Organizational Learning Capability & Performance: Study in Small and Medium-Sized Enterprises(SMES). Available online at
www.sciencedirect. com.
[18] Mulligan, C., Potvin Kent, M., Vergeer, L., Christoforou, A. K., & L’Abbé, M. R. (2021). Quantifying child-appeal: the development and mixed-methods validation of a methodology for evaluating child-appealing marketing on product packaging. International journal of environmental research and public health, 18(9), 4769.