[1]. Lv, L, Huiguang, Zh. The T-shirt: A collection of 500 design. Ciliang, Ch (Editor). Singapore: Page One Publishing , 2006.
[2]. Riggins, Stephen. H., The Socialness of Things: essays on the socio-semiotics of objects, Berlin, Mouton de Gruyter, 94- 419, 1994
]3[. مدبری راد، م.، تحلیل رسانهای نقوش و طرحهای تیشرت مردانه در بازار ایران در دههی اخیر، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشکدهی هنر و معماری، دانشگاه علم و هنر اردکان، 1394
[4] .Wells, Troth., Trigger issues: T-shirt, UK, New internationalist publication, 10, 11 – 15, 2007
]5[. سیدنا، ع.، تحلیل الگوی مصرفی تصاویر تیشرت در شهر تهران، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشکدهی هنر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، 1394
[6]. Blaxland, Wendy., T-shirts, NY, Marshal Cavendish Benchmark, 2009.
[7]. Militaru, Cezar and et al,. "QFD – A Modern Method of Products Development in the Textile and Clothing Industry", International Journal of Academic Research in Accounting, vol. 4, No.3, 2014
[8]. Jokilehto , Jukka, Considerations on Authenticity and Integrity in World Heritage Context , City & Time , (2), pp 70 – 83, 2006
[9]. Grinnell, Jr., R.M., & Unrau, Y.A., Social Work Research and Evaluation: Foundation of .Evidence-Based Practice (9th Ed.), NY, USA: Oxford University Press, 2011.
[10]. Katz, Amy., Texas Alcalde, The ex-student’s Association, vol 180, no6, 24, 1992
[11] .Hethom, J, Ulasewicz, C., Sustainable fashion: Why now? , Fairchild, New York, 2008.
[12]. Craik, J., Fashion, The key concepts, Berg, Oxford, 2009.
[13]. Steed , J., Stevenson , F., Textile design , sourcing ideas , Ava pub., London, 2012.
[14]. Parasuraman and et al., "A Conceptual Model of Service Quality and the Implication for Further Research", Journal of Marketing, vol.49, Autumn, pp.41 – 50, 1988
[15]. Crosby, Philip, B., "Quality without Tears: The Art of Hassle Free Management", McGraw Hill, New York, 1984.
[16]. Zeithaml, V.A., Bitner, M.J., Services marketing/; Integrating Customer Focus across the firm, McGraw-Hill, New York,Ny, 2000.
[17]. Akao, Y, Quality function deployment; integrating customer requirements into product design, Translated by Glenn Mazur Cambridge, MA, productivity Press, 1990.
]18[. آلعلی، م.، استفاده از تکنیک مدیریت کیفیت (QFD) جهت ارزیابی کیفیت فرش دستباف استان چهارمحال و بختیاری ( با تاکید بر طرح و نقش )، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشکدهی هنر و معماری، دانشگاه علم و هنر اردکان، 1395
[19]. Akao,Y, “Recent approach of quality function deployment”, In QFD: The customer driven approach to quality planning and development,edited by Mizuno, S., and Akao, Y , Asian Productivity Organization, Tokyo, 1994.
[20]. Revelle, J.B., Moran, J.W., Cox, C.A. “The QFD Handbook”. Sixth edition, John Wiley &Sons, 1998.
]21[. حاجیتبار، ج.، ارزیابی و رتبهبندی نیازهای مشتریان و تعیین شاخصهای فنی محصولات با استفاده از مدل ترکیبی کانو و گسترش عملکرد کیفیت ( مطالعهی موردی : شرکت تولیدی توس چینی مشهد )، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی مشهد، 1392
[22]. Beviacqua, M., Ciarapica, F. E., Giacchetta, G., A fuzzy–OFD approach to supplier selection, Journal of Purchasing & Supply Management, 12, 14 – 27, 2006
[23]. Hauser, J. R., Clausing, D., The House of quality. Harvard Business Review, 63 – 73, 1988
]24[. یازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران. بکارگیری تکنیک QFD در طراحی محصولات مطابق با نیازهای مشتری مطالعهی موردی: پیراهن مردانه. رشت: دانشگاه گیلان، 1397.
[25]. Militaru, Cezar and et al. "QFD – A Modern Method of Products Development in the Textile and Clothing Industry", International Journal of Academic Research in Accounting, vol. 4, No.3, 2014
[26]. Kano, N., Seraku, N., Takahashi, F., Tsuji, S. Attractive quality and must be quality, Quality, Vol.14, No.2, pp.39 – 48, 1984
]27[. مرادیان، م.، استفاده از سیستم QFD در جهت ارزیابی کیفی کتابخانهی دیجیتالی کتابخانهی ملی جمهوری اسلامی ایران بر اساس مدل KANO، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی، 1392
]28[. هوارن ب، QFD در خدمات، ترجمه محمدرضا عباسی، مهشید یزدانپناه، مرکز آموزش مدیریت دولتی، 1381.
[29]. Chen. L. H., Ko, W. C. Fuzzy Linear programming models for new product design using QFD with FMEA. applied Mathematical Modeling, 33, 633-647, 2009
]30[. عبداللهی، پ.، ارزیابی طراحی ظاهری محصول با استفاده از روش تلفیقی QFD – KANO ( مطالعهی موردی : لوازمالتحریر ( خودکار ) )، پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشگاه یزد، 1392