%0 Journal Article %T بررسی تاثیر عنوان برند، آگاهی برند، نگرش برند، شهرت برند روی عملکرد برند در صنایع پوشاک ( مورد مطالعه برند ال‌سی‌من) %J علوم و فناوری نساجی و پوشاک %I موسسه نساجی امروز %Z 2151-7162 %A ولی پور, پیمان %A سیاری, مریم %D 2020 %\ 03/20/2020 %V 9 %N 1 %P 31-38 %! بررسی تاثیر عنوان برند، آگاهی برند، نگرش برند، شهرت برند روی عملکرد برند در صنایع پوشاک ( مورد مطالعه برند ال‌سی‌من) %K امضای برند %K آگاهی و نگرش برند %K شهرت برند %K عملکرد برند %K پوشاک ال سی من %R %X امروزه یکی از معیارهای موفقیت در کسب سهم بازار در بازار محصولات پوشاکی تمرکز و سرمایه گذاری بر روی برند سازمانی است که در نتیجه عملکرد مثبت سازمان و برند سازمانی بدست می‌آید. ازین رو هدف این پژوهش، بررسی تاثیر عنوان برند، آگاهی از برند، نگرش برند، شهرت برند روی عملکرد برند در صنایع پوشاک (مورد مطالعاتی، برند ال‌سی‌من) می‌باشد. روش پژوهش ازنظر هدف کاربردی و در رده پژوهش‌های توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری مورد مطالعه مشتریان برند ال‌سی‌من در شهر تهران است، روش نمونه‌گیری تصادفی ساده، و با استفاده از جدول گرجسی و مورگان تعداد 384 نفر به عنوان نمونه انتخاب و توزیع گردید. دادهها با استفاده از پرسشنامه‌های استاندارد بدست آمده است. برای محاسبه پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی و بررسی روایی محتوایی ازنظر اساتید استفاده شده است. برای تحلیل داده‌ها از نرم افزارSmart Pls3 بهره گرفته شده است. نتیجه فرضیات نشان داد که امضای برند (شامل دو بعد نام برند و لوگوی برند) تاثیر مثبت و معناداری بر نگرش به برند و آگاهی از برند مشتریان دارد. همچنین آگاهی از برند بر نگرش برند نیز دارای تاثیر مثبت و معنادار داشته و این دو متغیر نیز بر شهرت برند تاثیرگذار بوده و در نهایت شهرت برند نیز تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد برند دارد. %U https://www.jtst.ir/article_135156_c4ce7036ea9d0b6e36fa8d2bf5e1cc4d.pdf