کلیدواژه‌ها = %D9%81%D8%B1%D8%B4
شناسایی و تحلیل پیشرانهای مؤثر بر آینده ی برندسازی دیجیتال در صنعت فرش ایران

دوره 11، شماره 3، آذر 1401، صفحه 92-115

مرجان پرورش محسنی؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ کریم حمدی


مروری بر کاربرد بینایی ماشین در صنعت فرش

دوره 7، شماره 3، آذر 1397، صفحه 39-57

سرور دشمن فنا؛ پدرام پیوندی؛ مرتضی ودود


شناسایی بحرانی ترین خطاها در تولید فرش ماشینی با استفاده از روش تحلیل خطاهای بالقوه و آثار آن ها

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 223-227

محمد حاتم وند؛ سید عباس میرجلیلی؛ محسن هادی زاده