نویسنده = %D8%AD%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C%20%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%8C%20%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%AD%D8%B3%D9%86
خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 92-108

سیدحسن حاتمی نسب؛ گلسا صالحی فیروزآبادی


شناسایی معیارهای سنجش عملکرد بازاریابی با استفاده از روش تحلیل محتوا در صنعت مد و پوشاک

دوره 12، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 62-83

شهروز احمدی؛ شهناز نایب زاده؛ سیدحسن حاتمی نسب


بررسی تاثیر گروه همسالان بر رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 33-42

امیررضا کنجکاو منفرد؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ هاشم رئیسی؛ زهره حدادیان


آسیب شناسی طراحی پارچه ولباس در ایران

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 5-16

اعظم زارع نیکوپرور یزدی؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ شهناز نایب زاده؛ سیدحسن حاتمی نسب