. ,Press Books Hand :Resource Color TONEPAN A :Meanings & Messages - Color .,L ,Eiseman 1.
,Publishers Rockport :Harmony Color .,M .B ,Whelan 2.
1994.
.3 چمنکارک،. قاسم پور ل،. بحرانهای برند و رفتار مصرفکنندگان. فصلنامه برند، ،4 .1389
.Res .Text Clothing .lifestyle' consumers female to latedre criteria selection Apparel .,F .M ,Drake .,L .N ,Cassill 4.
1987. 20-28, ,(1)6 .,J
.5 حمیداوی ع،. کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی و تاثیر آن بر موفقیت تبلیغات و طراحی
برند. کنفرانس بینالمللی توسعه و تعالی کسب و کار، تهران، .1393
.6 زندمهر م،. رنگها و کاربرد آن در بازاریابی، .1391
.7 قاسمی م،. احدمطلق ا،. کاربرد روانشناسی رنگ در بازاریابی و تبلیغات و تأثیر آن بر موفقیت
طراحی برند. )کارشناسی ارشــد مدیریت بازرگانی بین الملل(، دانشگاه پیام نور واحد ری،
دانشگاه پیام نور، .1394
.8 حدادیان ع،. کاظمی ع،. فیض احمدی ش،. بررسی اثر هویتیابی مشتری با برند بر وفاداری
به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده، مورد مطالعه: هتل پنج ستاره همای
مشهد. تحقیقات بازاریابی نوین، 6)2(، ،92-75 .1395
,Steenkamp .,L .D ,Alden .,V ,Ramaswamy .,R ,Batra 9.
and local brand of Effects .,S ,Ramachander .,E .B- .J
.J ,developing in attitudes consumer on origin nonlocal
2000. 83-95, ,(2)9 .,Psycho .Consum
1010اســماعیلی دوکی م،. نقوی م،. نقش شــخصیت برند بر رفتار مصرفکننده و موانع موجود
برندسازی، اولین کنفرانس بینالمللی نقش مدیریت انقالب اسالمی در هندسه قدرت نظام
جهانی )مدیریت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، امنیت و حسابداری(، تهران، .1394
of impact The .,S .N ,Rad .,A ,Kazemi .,R .H ,Dolatabadi11.
,equity brand through sale product on personality brand
.Acad .J .Inter ,retailers products Cosmetic :study Case
2012. 294-309, 2,(11) .,Sci Social .Bus .Res
guide essential An :identity brand Designing .,A ,Wheeler12.
2012. ,Wiley :team branding whole the for
1313ولیپور پ،. آقاجانی ف،. مطالعه اثر ویژگیهای مرتبط با البسه بر ارزش ویژه برند خانم وآقا
)مطالعه موردی: Waikiki LC اســتان مازندران( ، دوره ،6 مجله علوم و فناوری نساجی،
شماره ،4 زمستان ،1396 صفحه .15-27
.,Res .adver .J .loyalty brand-multi of Model .,J ,Jacoby14.
1971. 25-31 ,(3)11
2004. 253-275, ,(1/2)38 .,ketMar .J .Eur .market banking retail the in loyalty tomercus of model A .,A ,Quintana .,D .J ,Martin .,A ,Beerli15.
.,Manag .Bus .J .Afr ,Pakistan in loyalty customer fectingaf Factors .,A ,Hasan .,I ,Ali .,W ,Akhter .,S .A ,Abbasi16.
2011. 1167-1174, ,(4)5
1717خوینی ف،. دودانگه س،. افشار پ،. بررسی رفتار فروش اخالقی بر وفاداری با نقش میانجی
رضایت و اعتماد مشتریان بیمه ایران، مطالعات مدیریت و حسابداری، 3)2(، ،84-76 .1396
Company waikiki LC18.
1919دربین م،. ناصحی فر و،. حقیقی کفاش م،. عوامل موثر بر تمایل به خرید محصوالت خارجی
در صنعت پوشاک ) پوشاک ترک در مقابل پوشاک ایرانی(، پایاننامه کارشناسی ارشد، وزارت
علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه عالمه طباطبایی، .1394
family to loyalty Consumer .,T .M ,Green .,R .U ,Orth20.
,image store of roles The :business family-non versus
,(4)16 .,Serv .Consum .Retail .J ,satisfaction and trust
2009. 248-259,
.Market .J ,personality brand of Dimensions ‘,Aaker .L .J21.
1997. 347-56, 34, .,Res
2222حافظنیا م. ر، سرمد ز،. "مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی"، تهران: انتشارات سمت،
.1381
2323بشــلیده ک،. "روشهای پژوهش و تحلیل آماری"، مثالهای پژوهشی با SPSS و Amos،
انتشارات دانشگاه شهید چمران، .1392
2424هومن ح،. استنباط آماری در پژوهش رفتاری، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی،
تهران، .1384
2525کالنتری خ،. کتابهای پردازش و تحلیل دادهها در تحقیقات اجتماعی- اقتصادی، انتشارات
فرهنگ سبز، .1388